Motor
- kvapalinou chladený 6 valcový motor Deutz TTCD 7.8 L06 Tier 5 s dvojitým Turbo preplňovaním
- maximálny homologovaný výkon (1900 ot./min) 247 kW / 336 k
- výkon pri menovitých otáčkach (2100 ot./min) 232 kW / 316 k
- elektronická regulácia motora EMC
- objem palivovej nádrže 600 l, AdBlue 55 l
Prevodovka
- prevodovka navrhnutá na 60 km/h, obmedzená na 50 km/h pri ekonomických otáčkach motora (EM006)
- ZF Terramatic TM bezstupňová prevodovka TTV
- 4 rozsahy prevodovky radené automaticky, 3 jazdné režimy AUTO, PTO, MANUAL
Podvozok
- odpružená predná náprava + suché kotúčové brzdy vpredu s ventilom pre odpojenie predných bŕzd + ASM systém (NC049)
- pneumatické brzdy prívesi 2-hadicový systém (MR) (GS017)
- zadná uzávierka s elektrohydraulickým zapínaním, ASM manažment predného náhonu a uzávierky
- elektronická parkovacia brzda (EPB)
Hydraulika
- lose center hydraulický systém s Load Sensing čerpadlom (160l/min), odoberteľné množstvo oleja 70l
- zadný trojbodový záves hategórie III s automatickými zámkami, pomocné zdvíhacie piesty vzadu 120 mm (12000 kg)
- 4 elektro-hydraulické okruhy vzadu s reguláciou prietoku a času, voľný spätný prepad
- predný trojbodový záves ovládaný vlastným hydraulickým okruhom sa zdvižnou silou
Kabína
- veľkopriestranná MAXI-Vision 2 kabína s panoramatickým oknom vpredu
- sedadlo Max-Dynamic Evo DDS XXL
- XL Vision: Elektricky nastaviteľné spätné XL zrkadlá s vyhrievaním a LED svetlom na schodíky
- automatická klimatizácia
- SR20 PRO: GNSS prijímač s presnosťou 2cm (RTK). kompatibilný s Galileo/GPS/Glonass. Inštalácie CTM pre RTK NTRIP + potrebný dátový balík
- iMonitor 3, 12“ dotykový monitor obsahujúci ISOBUS funkcie: univerzálny terminál, kontrola sekcii až do 200 sekcií, TC-BAS pre ISO-XML prenos dát, TC-GEO pre variabilnú dávku, AUX-N prepojenie
- balík komfortného LED osvetlenia