Agrotron radu 9 TTV
Najvýkonnejší DEUTZ-FAHR všetkých čias
- výkon 295 – 336 koní
- 6-valcový motor DEUTZ 7.8 TTCD Tier 4 final, preplňovaný dvojitým turbodúchadlom
- jednodielna elektricky ovládaná kapota motora
- bezstupňová TTV prevodovka Terramatic so 4 pracovnými rozsahmi
- maximálna rýchlosť pri super redukovaných otáčkach motora
- Powerbrake posilňovač bŕzd a elektronická parkovacia brzda EPB
- odpružená predná náprava
- hydraulické čerpadlo s výkonom 210 l/min s funkciou Load Sensing
- MaxComfort 2 kabína z kvalitných materiálov
- multifunkčná lakťová opierka s integrovaným joystickom pre kontrolu všetkých hlavných funkcií
- iMonitor 2.0 s integrovaným ISOBUS systémom a Agrosky navigačným systémom
Koncept
Navrhnutý k zjednodušeniu vašej práca. Skonštruovaný k vylepšeniu vašich výsledkov.
Rad 9 znamená pre konštruktérov firmy DEUTZ-FAHR vyvinutie ultra moderného, vysoko inteligentného, vysoko výkonného traktora, ktorý vydáva a výrazne zvyšuje efektivitu práce vďaka jedinečnému komfortu, automatizovaním rutinných funkcií a najinovatívnejším technológiám – a to všetko pri nízkej spotrebe vstupných zdrojov.
Každý jeden stavebný komponent radu 9 je vysoko inovatívny a je vybraný spomedzi najlepších na trhu. Vďaka radu 9 môže DEUTZ-FAHR ponúknuť tri perfektne vyvážené a atraktívne vysoko výkonné modely traktorov s ktorými môžu farmári dosiahnuť najlepšie výsledky.
Motor
Zvyšovanie výkonu, pri súčasnom znižovaní spotreby paliva.
Keď sa jedná o pohonnú jednotku pre rad 9, postačovala len tá najlepšia. Rozhodujúcim faktorom je vysoká výkonnosť s najnižšou spotrebou paliva. Neexistuje alternatíva k Deutz TTCD 7.8 l šesť valcovému motoru (295-336 k) s dvojitým tubodúchadlom a medzichladičom stlačeného vzduchu, ako aj SCR, DPF a DCR technológiou. Okamžité reakcie motora zabezpečuje vstrekovací tlak až 2000 bar a schopnosť poskytnúť 90% krútiaceho momentu už pri 1000 ot./min. Konštantná hodnota krútiaceho momentu je v širokom rozsahu 1200 – 1600 ot./min. Nízko otáčkový koncept a robí tento motor jedinečným. Motor má vynikajúce vlastnosti pri studených štartoch aj v extrémnych podmienkach. Vďaka inovatívnej SCR/DPF technológii, motory Deutz TTCD 7,8 l spĺňajú najnovšie medzinárodné emisné normy (US EPH/ Tier 4 final) – bez straty výkonu. Celková konštrukcia je navrhnutá pre maximálnu účinnosť.
Prevodovka
Prevodovka TTV. Maximálna účinnosť v rozsahu od 0,2 do 60 km/h.
Efektivita je dosiahnutá precíznosťou. Precíznosť je dosiahnutá vďaka presnej pracovnej rýchlosti. Elektronicky ovládaná, bezstupňová prevodovka TTV poskytuje presnú a správnu rýchlosť pre všetky druhy prác. TTV prevodovka je kombináciou účinnosti mechanických komponentov s inteligenciou a komfortom hydrostatu. To pokrýva rozsah od 0,2 – 60 km/h. Maximálna rýchlosť 40 km/h (pre Slovenský trh) je dosahovaná už pri 1300 ot./min. Najväčšia účinnosť je sústredená najmä pri ťažkých poľných prácach pri rýchlosti 7 – 15 km/h. Mechanický prenos krútiaceho momentu je v tomto prípade až 80%. Počas prepravy je to v priemere až 90%. To zabezpečuje rýchle reakcie na požadovanú rýchlosť a rovnomernú akceleráciu pri ekonomickej, ale aj dynamickej jazde. Vďaka vyskej trakčnej sile si TTV prevodovka poradí aj v najnáročnejších situáciách.
Vývodový hriadeľ
Tri úrovne otáčok vývodového hriadeľa.
S troma úrovňami (540 Eco, 1000 a 1000 Eco) vzadu a 1000,alebo 1000 Eco vpredu, možno vykonávať všetky práce veľmi efektívne. Vďaka nízkootáčkovým charakteristikám motora majú ekonomické otáčky vývodového hriadeľa širokú využiteľnosť, čím možno výrazne ušetriť palivo. Všetky hydraulické funkcie a funkcie vývodového hriadeľa možno komfortne a jednoducho ovládať z lakťovej opierky v kabíne traktora.
Hydraulický systém
12 ton zdvižnej kapacity, load sensing čerpadlo s prietokom 210 l/min.
Upevňovacie body v rade 9 sú rovnako univerzálne, ako požiadavky poľnohospodárov po celom svete. S nosnosťou 12 000 kg vzadu a 5 000 kg vpredu možno použiť akékoľvek kombinácie náradí. Maximálny prietok čerpadla 210 l/min poskytuje vysokú úroveň prietoku až do 8 vonkajších hydraulických okruhov (6 vzadu, 2 vpredu). Všetky okruhy možno proporcionálne ovládať pomocou joysticku, alebo na lakťovej opierke. Nastavenie prietoku (1-100%) a čas (0-60 s) možno jednoducho nastaviť zo sedadla vodiča, jednotlivo pre každý okruh. V štandardnej výbave je systém Load Sensing a samostatné čerpadlo zásobujúce systém riadenia a tak môže pracovná hydraulika pracovať na plný výkon bez kompromisov.
Brzdy
Komfort a bezpečnosť: pri vysokých rýchlostiach aj v zaťažení.
Vynikajúca bezpečnosť je zabezpečená vďaka sériovému vybaveniu systémom DEUTZ-FAHR Power Brake System – vyššia brzdná účinnosť pri nižšom tlaku na brzdový pedál. Verzia 60 km/h (nie pre Slovenský trh) je vybavená suchými externými kotúčovými brzdami. 50% brzdného účinku je prenášaného na prednú nápravu cez kardan predného náhonu, ktorý je automaticky aktivovaný pri zošliapnutí brzdového pedálu. EPB (elektronická parkovacia brzda) sa automaticky deaktivuje pri zaradení smeru jazdy a aktivuje akonáhle vodič opustí traktor. EPB systém je súčasťou štandardnej výbavy.
Komfortná kabína
Kabína Maxivision II; usaď sa a vychutnávaj prácu.
Už na prvý pohľad je zrejmé, že práca v tomto prostredí je radosť. MaxiVision Cab II ponúka dostatok priestoru. Vysoko kvalitné materiály vytvárajú svetlú, príjemnú pracovnú atmosféru. Panoramatické čelné sklo, ako aj veľké bočné a zadné okná poskytujú vodičovi najlepší výhľad na všetky strany. V štandardnej výbave je aj sklenené strešné okno. Vďaka dizajnu prednej kapoty, je zabezpečený výhľad na predný trojbodový záves. Kabína je pneumaticky odpružená a izolovaná od prednej kapoty a tak teplo, vibrácie a hluk produkované motorom sa nedostávajú do kabíny. Maximálna úroveň hluku v kabíne je 69 dB. Práca v kabíne MaxiVision Cab II je relaxom od prvej chvíle, aj počas dlhých pracovných dní.