Rad 4E
Nový kompaktný traktor pre každé malé hospodárstvo.
- FARMotion 35 Stage V s Common Rail vstrekovaním pod tlakom až 2000 barov
- ochrana proti slnku s FOPS certifikáciou
- maximálna rýchlosť 40 km/h alebo 40 km/h ECO
- 15/15 synchronizovaná prevodovka
- brzdy na všetkých 4 kolesách, natáčací uhol predných kolies až 55°
- zadný vývodový hriadeľ (540/540ECO/1000)
- hydraulické čerpadlo s výkonom 48 alebo 56 l/min a samostatná hydraulické čerpadlo pre riadenie
Koncept
Vitajte v komforte nového radu 4E.
Hospodársky dvor, stodola, alebo ľahké poľné práce – nový rad 4E je ideálny traktor pre menšie farmy a súkromné využitie, ako aj samosprávy a záhradnícke služby. Na výber sú dva modely s predným náhonom a výkonom 65 a 88 k. Určite si teda nájdete ideálny traktor pre váš profil. Robustná jednoliata kapota motora s moderným dizajnom vyrobená s vysoko kvalitnej ocele dáva na prvý pohľad najavo, že tento traktor ponúka inovatívne technológie v kompaktom formáte. Nové trojvalcové FARMotion motory sú extrémne výkonné, spoľahlivé a hospodárne. Pre slovenský trh sú k dispozícii prevodovky s maximálnou rýchlosťou 40 km/h. DEUTZ-FAHR vyvinul prednú nápravu špeciálne pre túto úžitkovú triedu traktorov. 55° natáčací uhol, uzávierka diferenciálu, predný náhon s mechanickým, alebo elektro-hydraulickým ovládaním, brzdy na všetkých 4 kolesách – nový rad 4E je agilný a stabilný v každej situácii.
Pripojovacie body poskytujú výnimočnú všestrannosť. Na želanie je k dispozícii zdvižná sila zadných ramien až 3500 kg, hydraulické čerpadlo s výkonom 50 l/min, až 3 hydraulické okruhy vzadu a dve úrovne otáčok vývodového hriadeľa vrátane ekonomických. Pozícia vodiča ponúka najvyšší štandard komfortu. Usporiadanie ovládacích prvkov bolo navrhnuté na základe posledných výskumov v oblasti ergonómie. Nová prístrojová doska poskytuje jasné informácie o všetkých prevádzkových podmienkach. Volant a sedadlo vodiča sú nastaviteľné. Priestor na nohy ponúka veľa miesta.
S novým radom 4E, DEUTZ-FAHR opäť preukazuje, aký komfortný a všestranný môže byť takýto úžitkový traktor.
Motor
FARMotion motor. Kompaktný formát sa stretáva s vysokým výkonom.
Pod novou kapotou tvrdo pracujú nové, extrémne kompaktné 3-valcové motory FARMotion 35 (Stage V). Špeciálne vyvinuté pre použitie v poľnohospodárstve tieto motory obsahujú elektronické Common Rail vstrekovanie, optimalizovaný objem a DOC+DPF (4070E a 4080E) alebo DOC+DPF+SCR (1090E a 4100E) systémy dodatočnej úpravy výfukových plynov. Motory FARMotion 35 sú extrémne efektívne, s nízkou spotrebou paliva a produkciou emisii a s minimálnymi úrovňami vibrácii a hluku. Medzi ostatné nové vlastnosti patrí kompaktný systém chladičov so zväčšeným chladiacim povrchom, medzichladič, systém chladenia paliva, optimalizovaný prietok vzduchu cez viskostatický ventilátor a dvojstupňový PowerCore filter s odlučovačom prachu. Oba systémy zlepšujú efektivitu motora a sú navrhnuté pre predĺžená servisné intervaly ako aj rýchle jednoduché servisné práce.
S motormi FARMotion, DEUTZ-FAHR opäť preukazuje, aký výkonný a efektívny môže byť kompaktný traktor.
Prevodovka
Vybavenie prevodovky. Kompaktný formát sa stretáva s precíznosťou.
S novým radom 4E môžete prijať akúkoľvek výzvu a vďaka reverznej prevodovke máte k dispozícii vždy ten správny prevodový stupeň. Vysoká efektivita s maximálnou precíznosťou – výber je na Vás. Pre slovenský trh je k dispozícii najvyšší variant reverznej prevodovky 15/15. S plazivými rýchlosťami dosahuje rozpätie rýchlosti 298 m/h až 40 km/hod.
S novým radom 4E DEUTZ-FAHR opäť preukazuje, aký precízny a efektívny môže byť kompaktný traktor.
Vývodový hriadeľ
Kompaktný formát sa stretáva s vysokou flexibilitou.
Nový rad 4E ponúka širokú paletu možností vývodového hriadeľa. K dispozícii sú 4 konfigurácie: 540/ 540-540 ECO/ 540-540 ECO-1 000/ 540-540 ECO-1 000-1 000 ECO so závislým vývodovým hriadeľom. Vývodový hriadeľ je aktivovaný mechanický so zabezpečením hladkého nábehu. Novou funkciu je PTO režim pre chod vývodového hriadeľa za státia. Vývodový hriadeľ pokračuje môže pokračovať v práci, ak vodič opusti sedadlo a potvrdí chod vývodového hriadeľa tlačidlom. Ak nezatlačí príslušné tlačidlo, motor sa automaticky vypne po 7 sekundách – bezpečnosť na prvom mieste.
Hydraulický systém
Kompaktný formát sa stretáva s veľkou všestrannosťou.
Hospodársky dvor, práce v stodole, nakladanie a preprava, poľné práce a omnoho viac – požiadavky na univerzálne trakty sú veľmi variabilné. Keď príde na prípojné body nového radu 4E, nič nie je nemožné. Ako je zvykom, mechanické ovládanie zadného trojbodového závesu od DEUTZ-FAHRu je extrémne presné a ponuka citlivú kontrolu. To výrazne zvyšuje pracovnú rýchlosť, napríklad na úvrati. Zdvižná kapacita je až 3500 kg. Kategória II zadných ramien je s guľovým upínaním, alebo na rýchloupínacie zámky na spodných ramenách aj treťom bode s mechanickými stabilizátormi. To znamená že je možné použiť aj výkonné náradie. Hydraulický systém je poháňaný 50 l/min open centre čerpadlom pre jeden až tri hydraulické okruhy vzadu. Riadenie je poháňané samostatným čerpadlom vo všetkých verziách. To znamená že plný výkon hydrauliky je vždy k dispozícii pre náradie, alebo čelný nakladač.
S prípojnými bodmi DEUTZ-FAHR opäť preukazuje, aký všestranný môže kompaktný traktor byť.
Nápravy a brzdy
Kompaktný formát sa stretáva s perfektnou manévrovateľnosťou a bezpečnosťou.
Rozsah prác pre univerzálne traktory je široký, ale priestor v ktorom sa využívajú ma tendenciu byť tesný. Tiež je dôležité, aby stroj zabezpečil dostatočný trakciu na všetkých povrchoch a mohol byť spoľahlivo ovládaný v každej situácii. Ako garanciu DEUTZ-FAHR vyvinul špeciálnu prednú nápravu pre túto triedu. V kombinácii s kompaktnou kapotou dosahuje uhol natočenia kolies až 55°- toto je bezkonkurenčná úroveň manévrovateľnosti. Predný náhon a uzávierka diferenciálu sú ovládané elektro-hydraulicky. Maximálna trakcia je zaručená za každých podmienok. Predná náprava je vybavená dvoma piestami riadenia a mokrými brzdami sú vybavené všetky štyri kolesá. V závislosti od situácie je možné použiť všetky brzdy, dve vpravo, alebo vľavo, alebo pomocou prepínacieho ventilu vzadu vpravo, alebo vľavo vzadu individuálne. To poskytuje maximálnu bezpečnosť: nezáleží kto, nezáleží kde, nezáleží čo. S novým radom 4E DEUTZ-FAHR opäť preukazuje aký obratný a bezpečný môže byť univerzálny traktor.
Kabína
Miesto vodiča. Kompaktný formát sa stretáva s vynikajúcim komfortom.
DEUTZ-FAHR vždy kládol dôraz na pozíciu vodiča, bezpečnosť a komfort. Volant a komfortné sedadlo sú individuálne nastaviteľné. Existuje dostatok priestoru, aby sa vodič mohol voľne pohybovať, najmä v priestore na nohy. Schodíky a držiaky sú na oboch stranách traktora, čím je možné jednoducho nastúpiť a vystúpiť. Ovládacie prvky sú preorganizované a usporiadané logicky na základe frekvencie použitia a jednoznačne farebne odlíšené. Parkovacia brzda, ovládanie vývodového hriadeľa a ovládanie predného náhonu sú na ľavej strane. Na pravej strane je ovládanie prevodovky, uzávierka diferenciálu, ručný plyn, pamäť otáčok, ovládanie zadného trojbodového závesu a hydraulických kruhov. Nový centrálny informačný displej na prístrojovom panely jasne informuje vodiča o všetkých prevádzkových podmienkach digitálnou aj analógovou formou. Nový rad 4E prirodzene ponúka neobmedzený výhľad na všetky strany. Vodič vidí všetko dokonca aj v extrémnych situáciách. To nielen že robí prácu efektívnejšou, ale aj zvyšuje bezpečnosť. Nový podlahový izolačný materiál zvyšuje komfort a minimalizuje prenos hluku, vibrácií a tepla na vodiča. S novým radom 4E DEUTZ-FAHR opäť preukazuje, aký komfortný a kompaktný môže takýto univerzálny traktor byť.